Echipa SenzoAutism

Specialiști în terapie de integrare senzorială

Pe langă experiența și formarea profesională, împărtășim aceleași credințe și principii:

Principii referitoare la copiii beneficiari și familiile acestora:

  • Focus pe relația cu copilul
  • Intervenția doar prin joc
  • Terapie orientată spre rezultate
  • Armonizarea cu alte terapii

Principii referitoare la echipă:

  • Învățare continuă
  • Încurajarea inițiativei
  • Respect
  • Corectitudine și consecvență
La SenzoAutism, fiecare nou membru al echipei parcurge o formare inițială de 1 lună, astfel:
 
📌 este adaptată în funcție de formarea/experienta profesională anterioară
📌 cuprinde formarea teoretică (atât în ceea ce privește alinierea valorilor/principiilor, procedurile de lucru/sistem, cât și informatiile teoretice legate de TSA și terapia de integrare senzorială – ce facem? de ce facem o anumită acțiune? ce urmărim când o facem?)
📌 cuprinde formarea practică
       ✅ presupune asistarea (ca observator) la ședințe de terapie susținute de colegi mai experimentați în scopul de a identifica modul în care sunt puse în practică noțiunile dobândite în etapa precedentă. Aceste experiențe sunt analizate împreună cu Coordonatorul științific al centrului pentru clarificarea/fixarea informațiilor
       ✅ experimentarea – este etapa de formare în care noul coleg aplică metode/tehnici de terapie de integrare senzorială sub supravegherea terapeutului curant care îi dă feedback atât în timpul cât și la finalul intervenției
       ✅ feedback-ul dat parintelui – este modulul în care învățăm să fim clari, conciși si relevanți pentru familiile care ne-au oferit încrederea venind la noi.
În acest fel, și după multe momente de verificare a felului în care cunostintele dobândite pot fi puse corect în practică, un nou coleg poate intra în sala de terapie cu un copil.

Alina Ciocodan - Coordonator, evaluator TIS

Alina Ciocodan - Coordonator, evaluator TIS

A absolvit facultatea de Psihologie la Universitatea Babes-Bolyai, Cluj Napoca, cursul postuniversitar de Consiliere Psihologică, diverse formări în psihologia cognitiv-comportamentală și formarea ca pedagog de recuperare. Are o experiență de 20 de ani în proiecte de training și educaționale și de resurse umane, pentru companii și ONG-uri. Este autoare de ghiduri educaționale, audiobook-uri și articole de specialitate. Proiectele derulate s-au adresat părinților, profesorilor, angajaților din companii, voluntarilor sau copiilor. Din anul 2013 este mama Anei.

Anca Dragalina - Terapeut TIS​

Anca este absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității București, precum și a programului de master Psihologie Clinică și Psihoterapia Copilului și Familiei, în cadrul aceleiași facultăți. Experiența în lucrul cu copii cu nevoi speciale a acumulat-o în centrul în care a activat anterior, ca terapeut ABA. Anca este o fire răbdătoare, calmă și creativă.

Ioana Stănică - Terapeut TIS

Ioana este absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației, specializarea Psihologie, precum și a programului masteral Psihologia traumei – Evaluare clinică și intervenție terapeutică, ambele aparținând Universității din București. A dobândit iubirea pentru copii și experiența de terapeut în cadrul centrului în care a lucrat anterior, cât și din voluntariat. Este o persoană caldă, creativă și implicată.

Oana Constantinescu - Terapeut TIS

Oana este absolventă a Facultății de Psihologie și Științele educației, specializarea Psihologie, precum și a programului masteral Psihologia traumei – Evaluare clinică și intervenție terapeutică. A dobândit iubirea față de copii în cadrul centrului în care a lucrat anterior, precum și în cadrul proiectelor în care s-a implicat. Este o persoană caldă, răbdătoare și creativă.

Diana Gabriela Jianu - Terapeut TIS

Diana este absolventă a Facultății de Psihologie din cadrul Universității Ecologice din București.
Experiența în lucrul cu copiii cu TSA a acumulat-o în centrul la care a activat anterior, ca terapeut ABA.
Este o persoană răbdatoare, empatică și jovială.

Răzvan Gabriel Ilea - Terapeut TIS

Răzvan-Gabriel Ilea este absolvent al Facultății de Drept și Științe Sociale din cadrul Universității “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, specializarea Terapie Ocupațională. El a studiat în perioada facultății domeniul Integrării Senzoriale, atât prin prisma specializării lui, cât şi prin practică şi volunariat. Experiența ca terapeut a dobândit-o în cadrul centrului unde a lucrat anterior ca terapeut ocupațional, urmând ulterior formări și în terapie cognitiv-comportamentală. Este o persoană zâmbitoare, amabilă şi un bun observator.

Adrian Ciocodan - Manager SenzoAutism

Adrian Ciocodan a absolvit Facultatea de Management în cadrul ASE București. Este trainer și consultant de management de 22 de ani. Dintre toate proiectele în care s-a implicat, ca antreprenor sau consultant, acesta este primul care are ca beneficiari copiii. Adrian a pus la bătaie abilitățile lui de organizator, multă muncă, resursele financiare și de timp și foarte multă implicare, asumându-și dezvoltarea unui centru de terapie care oferă servicii de calitate pentru copiii cu autism. În fiecare zi, dedică multe ore de muncă pentru ca fiecare detaliu sa fie în ordine și fiecare copil sau părinte sa fie mulțumit de serviciul primit.

SenzoAutism în cifre:

ORE DE TERAPIE SUSȚINUTE​
0
beneficiari de terapie
0
evaluĂri senzoriale
0

We'd love to hear from you

Stay Connected

Date de contact:

Social Media